Assalamualaikom, Salam Sejahtera, Salam Perpaduan dan Salam 1 Malaysia. Blog Pejabat Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Kubang Pasu ini memaparkan isu, aktiviti, laporan terkini dan perkembangan yang berlaku dalam Pejabat Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Kubang Pasu, Tabika Perpaduan dan Kawasan Rukun Tetangga yang berada dalam seliaan pejabat ini. Kami amat mengalu-alukan sebarang pandangan dan teguran yang membina bagi memantap dan memperkasakan lagi aktiviti pejabat ini dari masa ke semasa.

" 1 MALAYSIA - PEMACU PERPADUAN NEGARA "


JAWATANKUASA PENYELARAS RT


Kubang Pasu bakal menjadi daerah pertama di Negeri Kedah dalam mewujudkan Jawatankuasa Penasihat dan Penyelaras Rukun Tetangga bagi Parlimen Kubang Pasu dan Jerlun. Penubuhan Jawatankuasa ini bertujuan untuk menyelaraskan semua aktiviti yang dijalankan oleh KRT mengikut Parlimen masing-masing.

Disamping itu, Jawatankuasa ini juga akan membantu mengaktifkan semula KRT yang sebelum ini kurang daya kreativiti menjalankan aktiviti, membantu menyelesaikan setiap permasalahan atau isu yang boleh menganggu gugat perpaduan dalam masyarakat.

Ismail b. Zakaria
Pegawai Perpaduan Daerah Kubang Pasu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda?