Assalamualaikom, Salam Sejahtera, Salam Perpaduan dan Salam 1 Malaysia. Blog Pejabat Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Kubang Pasu ini memaparkan isu, aktiviti, laporan terkini dan perkembangan yang berlaku dalam Pejabat Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Kubang Pasu, Tabika Perpaduan dan Kawasan Rukun Tetangga yang berada dalam seliaan pejabat ini. Kami amat mengalu-alukan sebarang pandangan dan teguran yang membina bagi memantap dan memperkasakan lagi aktiviti pejabat ini dari masa ke semasa.

" 1 MALAYSIA - PEMACU PERPADUAN NEGARA "


Pelancaran Jalur Gemilang Daerah Kubang Pasu Sederhana Tapi Meriah

Pelancaran Jalur Gemilang Anjuran Pejabat Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional Daerah Kubang Pasu telah berlangsung pada 17 Ogos 2011 yang lalu.Turut hadir pada Majlis tersebut ialah YB Dato' Saad bin Man ADUN Jitra, YB Dato' Ahmad Zaini bin Japar ADUN Bukit Kayu Hitam, Ybhg. En. Mohd. Saidi bin Midin Pengarah JPNIN Negeri Kedah serta Wakil Ketua Polis Daerah Kubang Pasu Inspektor Aziz.


Sebanyak 500 Jalur Gemilang telah dipasang dikenderaan awam dilaluan jalan menghala ke Changlun berhadapan dengan Pejabat Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional Daerah Kubang Pasu.


Tujuan di adakan majlis ini adalah untuk menyemai semangat patriotik dan rasa tanggungjawab kepada negara.

Daripada,
Mr. Ku
Perpaduan Daerah Kubang Pasu.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda?